Friday, February 3, 2012

sepantas kilat

salam

sangat bz lately
meeting.. meeting.. meeting..
smlm meeting vo started @5.45pm..
dekat 8pm, aku mtk balik ngn bos, since projek aku xde dlm senarai seterusnye

next wk patutnye ke pantai timur (8-10hb)
site visit projek belah sana
bos cuti, aku pon cuti
haaa, elok sgt ;)

kat cni aku pening
mmg la org ckp jgn compare ngan jkr
tp aku pening!
kt cni byk deal ngan consultant
& agak janggal sgt2 bile en2 & pn2 M yang jd project manager
serius, mane boleh!


kite redah ajeee..

owh, my ex-bos pon masuk KPM gak, tp lain bahagian
kdg2 makan same2
sembang pasal keje yg pening & agak memabukkan

urmm byk sgt bnda nak update..
tp x sempatla..

ape lagi?

owh Qisya happy giler dok umah ngan udak die
Qairin plak dh merangkak, dr aritu lg nak duduk tp x lepas lagi..
duduk die still senget 45degree sambil tangan pegang lantai
skg tgh slow2 completekan brg2 kat umah
thanx en suami yg bersungguuh2 jg hal umah
yelaa sy sibuk ngan anak2
hihihi

ok laa
cukup la
daaa..

No comments:

Post a Comment